Brev:
Hvor meget kød i grøntsagsmos
14. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Hvor meget kød i grøntsagsmos
Kære Helen.
Så er jeg her igen med mit evige ønske om pejlemærker for mængder af det ene og det andet i baby maden :)
Denne gang: Hvis min datter spiser ca en deciliter grøntsagsmos med fx kogt, blendet kylling, kogt fisk eller torskerogn blandet til - hvor meget af den deciliter skal så være kød/fisk/fjerkræ?
Er det halvt kød, halvt grønt (typisk kartofler med diverse grønt, gulerod, ærter, broccoli, pastinak, courgette og lignende) eller er det 1/3 kød og 2/3 grøn mos?
Taaaak :)